BEST SOFT SKILLS

BEST SOFT SKILLS

Potrivit Collins English Dictionary, soft skills sunt calități dorite pentru anumite forme de angajare și nu depind de cunoștințele dobândite. Printre acestea se includ capacitatea de a face față oamenilor și o atitudine pozitivă flexibilă. Sunt obiceiurile personale și diferite trăsături, care împreună conturează stilul de a lucra singur sau în echipă.

Dincolo de aptitudini profesionale, stau soft skills. De exemplu, un programator trebuie să știe și să înțeleagă liniile de cod, un arhitect trebuie să știe să proiecteze clădiri, un doctor are nevoie de cunoștințele de anatomie necesare astfel încât să ofere un diagnostic corect. Însă ce ai prefera: să mergi la un doctor care nu are empatie asupra durerii tale și este asemenea unei stane de piatră, însă reușește cu succes să te vindece sau un doctor care este binedispus și gata să te ajute, fiind mai mereu pozitiv?


În categoria soft skills se încadrează abilitățile de comunicare, teamwork, capacitatea de învățare continuă. Soft skills joacă un rol important în redactarea cv-ului, interviului, calitatea muncii prestate, cât și comunicarea cu colegii de muncă. Spre exemplu, în căutarea unui job, vei putea observa faptul că un număr mare de angajatori oferă o listă de cerințe vastă ce cuprinde o mare parte din soft skills.

Notițe: Un soft skill este un atribut personal care implică atenția, devotamentul, grija, organizarea, conducând astfel spre abilitatea personală de a-ți termina proiectul cu success.





CURSURILE DE LA BEST SOFT SKILLS 2021



Sâmbătă, 17 aprilie

  • Powered by SPEAKINGS

Public Speaking

10:00 - 12:00

Principii de bază în prezentări
Greșeli des întâlnite în public speaking și storytelling
Construirea și argumentarea ideilor

Citește mai multe

  • Powered by PREMIAM

Presentation Skills

10:00-12:00

Atunci când ne pregătim să apărem în fața unei audiențe sunt multe lucruri necesare pe care să ne concentrăm pentru a fi sigur că mesajul pe care îl transmitem este bine înțeles. Un prim pas este adresarea unor întrebări esențiale:

Citește mai multe

  • Powered by HCC EVOLUTION

Orientarea în carieră

12:30 - 14:30

Care sunt pasii si etapele pentru a incepe o cariera pe un anumite domeniu intr-un job sau intr-un business propriu?

Citește mai multe

  • logo_edurom
  • Powered by EDUROM

BELBIN și începutul drumului tău profesional

12:30 - 14:30

BELBIN este o metodologie recunoscută la nivel global care definește un limbaj comun pentru echipe și pentru membrii lor. Astfel, poți identifica modul în care poți aduce contribuții valoroase echipelor din care faci parte, cât și acele arii unde cel mai probabil vei beneficia de ajutorul colegilor.

Citește mai multe

  • Powered by PRO TRAINING SOLUTIONS

Inteligența Emoțională

15:00 - 17:00

Este inteligenţa emoţională (IE) o entitate diferită de coeficientul de inteligenţă (IQ)? Au persoanele de succes un coeficient mai mare al inteligenţei emoţionale sau este suficient doar un IQ ridicat?

Citește mai multe

  • Powered by TEAM ZONE

Conflict Management

15:00 - 17:30

În cadrul acestui webinar ne propunem să discutăm câteva caracteristici fundamentale ale conflictelor, să vedem cum le putem gestiona şi să înţelegem tipologiile comportamentale ale semenilor noştri pentru a relaţiona pozitiv cu cei pe care la o primă vedere i-am cataloga ca fiind "dificili".

Citește mai multe

  • Powered by PRO TRAINING SOLUTIONS

Negociere, vânzare și influențare

17:30 - 19:30

Este bine sa faci prima oferta intr-un curs de negociere? Stii cum ar trebui formulata prima oferta? Stii cum sa recunoasti profilul adversarului? Sunt cateva intrebari la care vom raspunde impreuna si care iti vor fi de folos pe viitor.

Citește mai multe




Duminică, 18 aprilie

  • Powered by CRILIA

Feedback

10:00 - 12:00

De multe ori ne ferim de feedback pentru că nu știm cum să-l oferim sau atunci cand am făcut asta persoana respectivă a reacționat într-un mod nu tocmai plăcut. A primii și a oferi feedback de cele mai multe ori este despre a asculta și a spune un simplu mulțumesc. Pare complicat, dar nu este. La trainingul de feedback vei avea ocazia să vezi asta.

Citește mai multe

  • Powered by Train2Perform

Introducere în comunicare

10:00 - 12:00

Motto: “Comunicarea înseamnă talentul de a înțelege că nu suntem la fel”-Octavian Paler

Teme abordate in acest training:
- Componentele procesului de comunicare;
- Comunicarea asertivă;
- Feedback.

Citește mai multe

  • Powered by BDO

Self-leadership

12:30 - 14:30

Trainingul va aborda diferite perspective și teorii ale leadershipului cu accent pe înțelegerea personală a acestui concept abstract.

Citește mai multe

  • Powered by Boomerang

Boomerang Thinking

13:00 - 14:30

Acest model de gândire sintetizează o experiență de peste două decenii de lucru în industrii creative. Boomerang Thinking definește un set de reguli și principii menite să te ghideze să ajungi rapid la obiectivul propus, construind idei eficiente.

Citește mai multe

  • Powered by SCHULTZ CONSULTING

Time Management

15:00 - 17:00

Sesiunea de managementul timpului este practica si interactiva ce dezvolta abilitati de gestionarea timpului prin discutii, chestionare, exerciții practice, jocuri de rol, precum și informații din partea trainerului. Veți învăța tehnici de planificare personală pe termen lung și scurt care vă vor ajuta să lucrați mai eficient sub presiune și să obtineți rezultate mai bune.

Citește mai multe

  • Powered by Evolutiv Consultants Network

Gândirea critică

17:30 - 19:30

În societatea contemporană, ne confruntăm cu un tsunami informațiomal. Suntem bombardați cu diverse idei, cu îndemnuri să cumpărăm lucruri, să sprijinim diverse cauze, să trăim după anumite stiluri de viață. Oamenii subestimează amploarea dezinformării. De unde să știm ce să credem și ce nu? Cum să separăm adevărul de mituri?

Citește mai multe





Abonează-te la newsletter

Cod Captcha Invalid

Salut!